Diploma Talep

DİPLOMALARIN KARGO İLE GÖNDERİMİ HAKKINDA
 
Değerli mezunlarımız;
Diplomanızın kargo ile gönderilebilmesi için mezuniyet işlemleriniz tamamlandıktan sonra mbs.giresun.edu.tr  adresindeki Giresun Üniversitesi Mezun Bilgi Sistemi’nde yer alan   MEZUN ÖĞRENCİ GİRİŞİ kısmından mezun öğrenci kaydı oluşturarak giriş yapmanız ve açılan sayfada sol sekmede yer alan “Profilimi Güncelle” butonu ile  gerekli bilgileri doldurmanız gerekmektedir. Bu işlemi yaptıktan sonra “Profilimi Görüntüle” butonu ile gelen ekranda “Diploma Talep Formu”nu doldurmanız ve formda belirtilen evrakları( Giresun Üniversitesi’ne ait öğrenci kimlik kartınız ve varsa Giresun Üniversitesi’nden almış olduğunuz Geçici Mezuniyet Belgesi’ni mezun olduğunuz birime (fakülte/enstitü/yüksekokul) kargo ile göndermeniz gerekmektedir. (Kargo adresleri listesine buradan ulaşabilirsiniz).
 
           
Doldurup onayladığınız Diploma Talep Formu mezun olduğunuz birime anlık olarak ulaşmaktadır. Kargo ile gönderdiğiniz evraklar da bu birime ulaştıktan sonra, mezun olduğunuz birim tarafından ilişik kesme işleminiz online olarak yapılacaktır. İlişik kesme işleminizin yapılabilmesi için üzerinizde kütüphaneden ödünç alınmış kitap ve öğrenim ücreti/katkı payı borcunuzun bulunmaması gerekmektedir. İlişik kesmeye engel bir durumunuz olması halinde durum size bildirilecektir. İlişik kesmeye engel bir durumunuz olmaması halinde diplomanız formda belirttiğiniz adrese karşı ödemeli olarak kargo ile gönderilecektir. Başvurunuza ait aşamaları anlık olarak  doldurmuş olduğunuz Diploma Talep Formu’na giriş yaparak takip edebilirsiniz. Başvurunuza ait aşamalar bu formun üst kısmında yer almaktadır.
 
ÖNEMLİ !!!Diplomalarınız şahsa teslim şartlı olarak gönderilecek olup, diploma sahibinden başka kimseye teslim edilemeyecektir.
ÖNEMLİ !!!Vermiş olduğunuz adreste bulunmanız gerekmektedir.

 
Belgeleri göndereceğiniz mezun olduğunuz birime ait iletişim adresleri