Buradasınız : Teze Geçen Öğrenciler / Türkçe Eğitimi
Türkçe
English
Pazar, 21.10.2018
ADI SOYADI TEZ KONUSU DANIŞMAN YKK TARİH VE SAYISI
Büşra AKKUŞ Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarının Öğrenici Özerkliği Açısından İncelenmesi Prof. Dr. Nazım ELMAS 19.09.2016-2016/26
Neslihan YILMAZ Okuma Becerilerini Dersinin Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Başarısı ve Alışkanlığına Etkisi Doç. Dr. Sedat MADEN 22.01.2015-2015 / 3
Alparslan DEMİRBİLEK 4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli ile 6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin 8.Sınıf Öğrencilerinin Düşünceye Dayalı Metin Yazma Becerilerine Etkisi Dr. Öğr. Üyesi Ülkü KARA DÜZGÜN 2.02.2015-2015 / 4
Muammer KARAMAN Yücel Feyzioğlu’nun eserleriniDrn Türkçe Eğitimi ve Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi Dr. Öğr. Üyesi Lokman TAŞKESENLİOĞLU 20.02.2015-2015 / 08
Murat KAYA Ortaöğretim Öğrencilerinin Elektronik Yazma Alışkanlıkları Doç. Dr. Sedat MADEN 31.07.2017-2017/19
Bircan KÜRKAYA Okuma Alışkanlığı Kazandırılmasında Türkçe Öğretmenlerinin Uygulamalarının Değerlendirilmesi ve Önerileri Dr. Öğr. Üyesi Lokman TAŞKESENLİOĞLU 04.09.2015-2015 / 27
Hümeyra YILDIZOĞLU Belirli Gün ve Haftalarda Yapılan Çalışmaların 5.-8.Sınıf Öğrencilerinin Dil Becerilerine Katkısı Açısından İncelenmesi: Bayburt İli Örneği Dr. Öğr. Üyesi Dursun ŞAHİN 18.09.2015-2015 / 28
Süheyla GÜNAY Mevlana İdris Zengin’in Eserlerinde Değerler Eğitimi Prof. Dr. Nazım ELMAS 18.09.2015-2015 / 28
Cansu Dilara BAYRAMOĞLU Mezun oldukları Programa Göre Türkçe Öğretmenlerinin Eğitim Programlarıyla İlgili Görüşleri ve Eğitim-Öğretim Faaliyetlerine Bakış Açıları Dr. Öğr. Üyesi Lokman TAŞKESENLİOĞLU 12.02.2016-2016/09
Arslan Volkan TURHAN Öğretmen Görüşlerine Göre Ana Dili Türkçe Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Derslerinde Yaşadığı Sorunlar ve Çözüm Önerileri Doç. Dr. Sedat MADEN 19.09.2016-2016/26
Nezaket GÜNDOĞDU İlköğretim 5,6,7 ve8. Sınıf Öğrenci Velilerinin ‘’Çocuk Edebiyatı’’ Eserlerine Yönelik Bilgi ve Tutumlarının İncelenmesi Doç. Dr. Sedat MADEN 19.09.2016-2016/26
Muharrem KOCA İlköğretim II.Kademe Öğrencileri İçin Sadettin Kaplan’ın Öykülerindeki Rol-Modellerin Eğitsel Açıdan İncelenmesi Prof.Dr. Nazım ELMAS 07.11.2016-2016/30
Leyla TAŞTEMİR Çocuklar İçin yayın Yapan Kamusal Tv Kanallarının Çocuğun Dil Beerilerine Etkisi Dr. Öğr. Üyesi Dursun ŞAHİN 15.08.2017-2017/21
Hilal OKUR Suriyeli Mültecilerin Türkçe Derslerinde Yaşadıkları Dil Sorunları Dr. Öğr. Üyesi M. Zeliha STEBLER 15.08.2017-2017/21
Ebru ÖZTÜRK Yunus Emre'nin Şiirlerinde Eğitsel İletiler ve Çocuğa Görelik Prof. Dr. Nazım ELMAS 15.08.2017-2017/21
İlyas AKGEDİK EBA'da Bulunan5,6,7 ve 8.Sınıf Türkçe DersiUygulamalarının İlköğretim Türkçe Dersi (5,6,7,8. Sınıflar) Öğretim Programıyla Uyumu Prof. Dr. Nazım ELMAS 15.08.2017-2017/21
Yasemin AKSU Türkçe Ders Kitaplarında Epik Eserlerin Kullanılabilirliği Dr. Öğr. Üyesi Mehmet ALVER 02.10.2017-2017/27
Merve YILMAZ Türk Alman Balkan ve Rus Masallarının Değerler Eğitimi Açısından Mukayesesi Dr. Öğr. Üyesi Ülkü KARA DÜZGÜN 15.08.2017-2017/21
Osman KARA Çizgi Filmlerin Çocukların Karakter Eğitimlerine Etkisi Dr. Öğr. Üyesi Müzeyyen ALTUNBAY 15.08.2017-2017/21
Merve DEMİRCİ Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Metinleriyle 100 Temel Eser Arasındaki Metinlerarası Bağlantıların Tespitigt Dr. Öğr. Üyesi Veli KUTAY 15.08.2017-2017/21